Wednesday, May 16, 2012

ANTARA KERJAYA DAN KERJA

Salam sahabat semua,sebelum terlupa kepada sahabat sahabat yang bergelar cikgu "Selamat Hari Guru"hari ini pagi pagi lagi dah cari fruit tartlet..kes semalam harus di selesaikan walau dengan apa cara sekalipun walaupun pelanggan memahami situasi untuk mendapatkan kuih tersebut dalam masa singkat agak sukar,namun alhamdullilah ada juga satu kedai di Putrajaya yang ada menjual walau bukan fruit tartlet tapi lebih besar dan enak"chees tart",yahoooo.mantap.
Semalam masa ambik order rasa macam tak sedap hati pulak nak gantikan dengan swiss roll, so pagi pagi dok kejar semua kedai bakery kat putrajay cari kuih ni..
Sebenarnya usaha adalah tangga kejayaan,kata kata yang masih relevan di gunakan oleh sahabat saya.
Esok ke Sekolah Kiblah Dengkil untuk berbincang tentang pogram tahunan sekolah,satu lagi cabaran baru aku untuk menyediakan 12 khemah dengan lantai flywood dan stage.Selain esok memang sibuk dengan catering,nak buat persediaan untuk awal bulan depan ada 2 even besar di UPM dan Sekolah Kiblah.

Mudah mudahan usaha membangunkan keyakinan pelanggan terhadap perkhidmatan Addin Nur Catering di permudahkan...walaupun dalam masa yang sama Kenyang Food Industries masih belum sepenuhnya beroperasi kerana kekangan permintaan catering  yang menggalakkan.....amin

http://www.addinnurcatering.com.my

No comments:

Post a Comment